Google+
Close

The Corner

The one and only.

From the Chronicles of Journalistic Excellence



Text  



This morning, Reuters ran a hit piece on Marco Rubio, trying to pile up various reasons why he shouldn’t be the Republican vice presidential nominee. But apparently the Reuters reporters failed to fact check the Democratic talking points they were given before running them as a news story: So far, Reuters has published five separate corrections to the story (all noted at the bottom), in each case dealing with a factual assertion in the original that was blatantly false. An hour ago, there had only been three corrections published, so we should probably stay tuned for yet more.


Text  


Sign up for free NRO e-mails today:

Subscribe to National Review