From the Chronicles of Journalistic Excellence

This morning, Reuters ran a hit piece on Marco Rubio, trying to pile up various reasons why he shouldn’t be the Republican vice presidential nominee. But apparently the Reuters reporters failed to fact check the Democratic talking points they were given before running them as a news story: So far, Reuters has published five separate corrections to the story (all noted at the bottom), in each case dealing with a factual assertion in the original that was blatantly false. An hour ago, there had only been three corrections published, so we should probably stay tuned for yet more.

Yuval Levin — Yuval Levin is the editor of National Affairs, a quarterly journal of essays on domestic policy and politics. He is also the Hertog Fellow at the Ethics and Public Policy ...

Most Popular