The Corner

Clarification

From a reader:

Mr. Goldberg:

You got the title wrong when you said “WATCHBLOG DENIES ANY LINK TO KERRY RUMOR”

In actuality, Watchblog claimed all of the credit for the Kerry rumor (claiming Drudge stole it).

What they denied was that the site’s proprietor, who is the link to the Clark campaign, had any involvement.

Recommended

The Latest