The Corner

A Correction

WFB’s Friday column had a mistake about Corporation for Public Broadcasting chairman Kenneth Tomlinson. The piece now includes a correction (Tomlinson never worked as an intern for Fulton Lewis Jr., as the piece said he did, relying on a Salon article). Apologies for the mistake.

Recommended

The Latest